Besök

Hej bloggen och läsare!

Det blir ett inlägg ikväll,men sen blir det inget imorgon och vi får se om jag orkar slänga in något på tisdag kväll när man anländer hem :D

Helgen har varit helt fantastiskt,med ida! Det var sjukt underbart att äntligen få träffa henne efter ett års vänskap över internet. Idag tackar jag gud för att internet existerar,annars hade jag aldrig lärt känna denna underbara människa! Och det är något jag inte skulle vilja uppleva. För hon är underbara! Älskar allt med henne,älskar hur hon luktar,och nej jag är inte lesbisk eller kär i henne! Vet att det lät så :P haha. Men så är det kanske när man älskar nog otroligt mycket,man gillar exakt allt med den!
Iaf,igår då var vi först här hemma och snackade tills vi skulle äta. Efter maten stack hela familjen bort till bo01 för att visa det och såklart turning turso(ingen aning hur det stavas) Och sen att visa henne stapeln. Som hon gärna ville se. Tyvärr var ju inte vädret så fint,så det var typ ingen som var ute och åkte. Men vi hade kul ändå!
När vi kom hem,lagade vi tacos och tittade på film. "Dumpa honom" som jag hade fått någon dag innan av pappa.
Sen stack vi upp här och myste med en annan film,bara jag och Ida. och det blev miss sacret agent 1. Vid ett somnade vi gått!

Idag då,vaknade vi redan vid 20 över nio!
Men det som var roligast idag var plåtningen! Jo,för min älskling fotade mig dag :D
Och det var så kul!!! Fast,det var blött men vad gör man inte för en fin bild!
Lägger in mina favoriter här,vill man se fler finns det på min bdb :)















Det var några av dom vi tog! vi koncentrerade oss på höstbilder idag eftersom det är helt underbart med alla dessa färger på hösten!

Snart blir det att fixa mig och sen sängen. Imorgon sticker jag härifrån vid halv-kvart i nio,och sen går bilarna vid 9.30 Och då får man spendera två dagar med mina sötnosar! Och det ska bli skit kul. Kommer fota så mycket jag kan. Så bilder kommer upp här på bloggen så ni får se! Och såklart på bdb med,men för er som inte har det och läser min blogg så får ni också äran att se.

Det var allt för mig ikväll! vi hörs när jag kommer tbx.
Godnatt. (L)


Kommentarer
Postat av: Ida! =)

Åh det var så himla kul!

Älskar dig också, du är underbar :)

Tack för världens roligaste,härligaste,mysigaste helg! Du har en otroligt gullig familj!

& jag kan itne vänta tills nästa gång.

tack världen för internet! (:

Ily Karin <3

2009-10-26 @ 15:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0