Tbx till skolan...

Hallå mina vänner!

jag vet att jag inte är rikigt så bra längre på att blogga,men läxorna tar upp mycket av min vakna tid.
Men ska försöka slänga in lite fler iaf! :)
Idag har skolan börjat igen efter ett underbart lov med mycket nya händelser. Och nya möten. Eftersom skolan har börjat betyder det också att dansen har kommit igång,och det kändes underbart att vara tbx efter en veckas lov,man var redo att jobba igen.
Och idag var det verkligen sjukt roligt,men jobbigaste lektionen med. Men inget ont kommer ensam som man säger(tror jag iaf :$) även om man inte gör det gör jag det.

Hörde av min kompis att hon tyckte min val av meningar och ord var väldigt annorlunda. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang men tror jag gör det. Ja att jag varit annorlunda har jag alltid vetat,och jag trivs med den jag är. Vill verkligen inte vara en i mängden,någon som bara smälter in i bakgrunden. Och det hoppas jag min kompisar har fattat,annars vet ni det nu. Nej,att vara den udda är dubbelt så rolig än vara som alla andra.
Att gå min egen väg har jag alltid gjort,något som kanske inte alla kan förstå. Men så länge ingen stoppar mig låter jag dom tycka vad dom vill. Det gäller alla!
Sen hjälper det också att vara framåt och utåt för då får man fler vänner. Och det kan aldrig ha för många enligt min mening. Mitt liv bygger på mina vänner,dom är verkligen allt. Som jag många gånger innan har skrivit.
Som idag,där är en tjej på min dans,visst vi har snackat lite och så. Men så idag började vi snacka mer,bytte nummer och msn/bdb och hade det väldigt trevlig! och det är en stor förändring om man jämför med mitt liv för bara ett år sedan. Då vågade jag aldrig ta första steget,i vare sig ett förhållande eller en vänskaps relation.
Men nu har allt det ändrats,och jag tror mina klasskompisar/skolkamrater har märkt det med. För idag är jag vän med folk jag aldrig trott jag skulle bli vän med för ett år sedan. Vi var helt enkelt inte på samma plan. Men något ändrades med mig över sommaren. Och plötsligt var jag accepterad som den jag var. Och dom jag aldrig trodde jag skulle bli vän med började jag snacka med och utvecklade en relation med som man kan kallar vänskap. För nu var jag en helt annan karin,en karin med hemligheter! Men med mystiska som man var nyfiken på och ville ta reda på. Och detta året har mitt liv bara flytit på,har aldrig trivts så mycket i mig själv som jag gör nu,eller med mina kompisar. Nu känner jag mig inte beroende att följa en viss person/Personer utan går min egen lilla väg,vart den leder vet jag inte,men nyfiken är jag!

Idag kom min efterlängtade bok! Och i rättan tid,boken jag läste innan tog slut igårkväll. Så ikväll ska jag sjunka ner i sängen och bara njuta. :) Och min uppsatts i no är klar,och imorgon blir det stan. Antagligen själv. Men det är mysigt det med! ska fixa lite saker till maskeraden,mina vänner, karin ska bli playboybunny! haha,har fått lite tips och vet lite vad jag ska köpa,så kommer bli så sexig! ;) kommer klart lägga ut bilder,ska inte göra er besvikna. och sen imorgon får jag bilderna från lördagens fotografering och jag är så förväntansfull :)

Nu ska jag dock lämna er,och krypa ner i min sköna säng och läsa min bok!
Godnatt(L)
Puss

 Min månadsbok denna gången! <3


Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: åh tack så mycket du! Hahaha ja det hoppas jag!! ;D.

Förlåt för sent svar (a)

2009-11-07 @ 00:32:47
URL: http://byellen.se/
Postat av: Therese

äLskar du också Katarina von Bredow?

Var har du köpt den boken? Kramar på dig<3

2009-11-13 @ 08:03:03
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0