Hemmakväll









Dessa tre filmer lånade vi hem idag! och ska ses :D kanske inte alla , men eftersom man inte får lämna huset för farmor är här,måste jag underhålla mig på något sätt ju!
Helst av allt hade jag velat sticka till ludde och umgås med lite folk. men icke :( jag ska ruttna här hemma!
Visst är det mysigt med filmkväll hemma,men inte när man är på fest humör. Då vill man bara göra något!
Vara  galen och fri,tsm med mina vänner.

Dagen har varit lugn,mest städat och fixat inför imorgon.
Nu ska jag ner och fixa mat. Hoppas ni andra får en bättre kväll än jag!

Puss (L)


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Ha en trevlig kväll!

2009-11-28 @ 21:55:22
URL: http://popkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0