Första advent

Ja idag är det första advent. Om tre söndagar är det julafton! :D
Jippi,och om två veckor är det lucia,tiden går fort.

Kvällen igår blev bättre än jag trott. Tittade på två av filmerna,och älskar den ena!
Hannah montana-the movie var superduper bra. Iförsig brukar jag gilla musikfilmer och så men denna var något speciellt. Och jag önskade direkt att det var jag. För sjunga är bland det roligaste jag vet,det och dansen.
Därför är jag ganska inne på att välja dansen nästa termin,även om det krockar med ku. Men det är sån uppvisning den terminen också,så det skulle vara synd att missa det. Desutom är dansen mitt liv,ett ställe där jag kan vara mig själv och göra det jag tycker är roligast!
Och nu när jag hittat en dans jag älskar,vill jag inte släppa den. Och sen går jag inte ensam utan Julia går med mig. En sak vi lovade varandra sista gången. Och jag tänker hålla det. Dom andra kan jag träffa ändå.

En anna sak som jag gillade med filmen är musiken! helt underbara låtar och duktiga artiser är med.
Det gör det att det är mycket roligare att kolla på filmen! :D Och jag blir mycket gladare om det är musik med. Eftersom det är så stor del av mig själv och mitt liv.

Nu är jag iaf klar för att åka till mormor på fika och träffa släkten!
Jag ser ut så här :



Röd prickig klänning
Vita strumpbyxor
pärlarmband,ring,örhängen och fjäril i håret

Hoppas ni andra får en trevlig första advent! :D

Puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0