Bio


Kom precis hem från skolan,och dagen har varit helt okej.
Kunde varit bättre , men tänker inte gå in på varför. Vill ni veta får ni fråga,men det är inget viktigt.
Idag var det sista gången med ungdomssamtalarna och det har varit roliga och lärorika möten.
Så tycker min skola kan göra det mer,för det är nyttigt.
Sen har jag fått tbx mitt bildprov idag , och jag fick VG vilket betyder att jag har kvar det som betyg också!
Och för en tjej som knappt kan rita en ordetligt gubbe är jag stolt över mig själv.

Om en timme tar jag och några andra tjejer bussen till stan och sen vid sex blir det New moon time!
åhh,vad jag har längtat,alla som sätt den har älskat den så jag har verkligen längtat på denna dagen!

Ku igår var mysigt,men känns som vi tappat gnistan lite. Det är inte direkt så att vi göra planerade saker som vi gjorde innan,nu är det mer att man sticker dit och alla gör lite olika saker. Klart det är mysigt det också men jag skulle vilja få tbx det där vi hade innnan,den gemenskapen. Men det kommer säkert ;) kankse bara är så just nu.
Alla är lite splittrade och det kanske märks,vad vet jag. Men jag hjälpte männen att fixa nya bilder till tavlorna som hänger på lite olika ställen i församlingshemmet. Och jag gjorde ett bra jobb tycker jag. Även om jag var lite frånvarande ibland. (A) haha.

Ja,nu börjar det komma fram ljusstakar och ljusslingor lite överralt.
Mysigt tycker jag! Älskar julen,som jag skrivit innan. Det är en högtid med mycker mat,mys och paket.
Vissa tycker att paketen är viktigast,eller det kanske är mer när man är liten,men jag tycker inte det längre.
Det mysiga är högtiden i sig,den gemenskapen den lockar fram. Träffa dom man inte träffar så ofta annars,och tar igen den tiden man missat. Och sen maten! mums,älskar julmaten. Trots att det är lite likt påsk och midsommar är det ändå en helt annan känsla. Och sen som sagt den mysiga belysningen och dofterna.
Och jullåtarna,får inte glömma dom. Haha,i matsalen har dom börjat med musik,idag var det jullåtar. Även om jag gillar julen , så är det dock lite tidigt. Och lite störande när man ska sitta och äta och föra ett samtal. För det är inte så jätte långt eller,utan det hörs en del. Men det blir något roligt att klaga på,för alla stör sig på det. Till och med lärarna. Men tydligen tycker personalen att vi elever blir lugnare,var dom nu fått det ifrån.

Aja,slänger in dagens klädsel. sen ska jag ner och ta en macka och sen möta sarah på gården.
Vi hörs senare ikväll,annars skriver jag imorgon! Puss (L)




Blåa jeans H&M
blått/grönt linne Gina
svart kofta Vera moda
Halsband Kicks (tror jag)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0