Stan med Linnea bby today :D<3

Hejsan!
Ja stan med min flicka idag då,och det var rikigt roligt. och mysigt ;)
Först var vi på ecspresso house och drack mocka latte tror jag den hette. God var den iaf!
Och satt och snackade där,medans det regnade som tusan utanför. Var faktískt ganska roligt att se människorna springa och söka skydd (A) ja jag e elak. Men jag var bara glad att jag slapp vara där ute.
När det hade slutat regna,eller iaf minskat gick vi ut och stack bort till Storgatan.
Där vi först gjorde ett besök på toan och sen gick vi till Gina.
Och där är ju såklart rea i alla butiker , så vi hittade lite saker.
Jag hittade en tunika i fägen korallröd och sen ett svart linne.
Och Linnea köpte en svart kjol,en korallröd kofta och en ljusblå tunika/långt linne!
skit snyggt var det på denna vackra tös,hon har smak. och just df fick jag den idén att hon skulle få klä mig.
Vilket med andra ord betyder att hon får välja lite olika kläder som jag ska prova,och en av dom(min favis)
är vad ni ser på bilden.
Det var iaf super kul,och det var rikigt fina saker hon valde ut!


Den jag gillade mest,är den på bilden.
Består av: rosa långt linne/tunika,vita piratbyxor(mjuka),svart kofta,svart "skin" bälte med roset.
Och sen mina egna örhängen och halsband!
Och sen efter det gick vi bort till bk för att äta,och eftersom det ändå var ganska fint väder
satt vi ute och åt. Fast det blåste dock en hel del. så vi fick jobba lite för att ha kvar maten framför oss. ;)
Men vi hade kul ändå, och mycket snack blev det där,kändes att det behövdes.
För linnea har alltid så kloka saker att säga,okej kankse inte alltid (A) men för det mesta så.
och det känns så underbart att snacka med en sån tjej som liksom,jag vet inte,lyssnar på rikigt. Nu säger jag inte att jag inte har andra kompisar också som kan det,för det har jag. Men på något sätt är det inte samma sak.
Sen tror jag faktiskt,om jag inte har helt fel för mig att vi tog bussen hem till mig och sen fixade hon lite med mina kläder.
Sen kom pappa hem med mat,sushi.
Fösta gången för mamma,mig och henrik. Så Linnea tyckte det var väldigt roligt att titta på mig medans jag åt,vilket jag inte uppskattade lite mycket. Och sen glass till efterrätt! asså gud vad det e gott :D någon mer än jag som verkligen älskar det?!
Iaf efter middagen gick vi två tonåringar i huset upp på mitt rum och var lite vid datan. Sen vid 20 över sju körde vi hem min lilla flicka.
Tack för en otoligt mysig och galen dag,älskar dig så mycket linnea,bby <3 Min egna flicka (L)
*
Och nu sitter jag här vid datan och har precis avslutat ett väldigt långt och trevligt och grymt knäppt samtal med min kära syster Julia.
Vi har diskuterat allt möjligt. Men vi hade iaf grymt roligt. Var länge sedan jag skrattade så mycket.
 Okej,alla ni som orkat läsa hit får en kram av mig :D så komentera,eller på något sätt medela mig om ni gjorde det så får ni ert pris!!!
Nu ska jag stänga av datan och lägga mig i min sköna säng och läsa lite. Och såklart smsa (A) haha
För imorgon ska jag åter till stan,men denna gången för att vara med Love och ha sexytime! För det var jätte länge sedan. Eller iaf ett bra tag.
Godnatt alla söta människor! (L)
Puss <3


Kommentarer
Postat av: iidah

Bk <3

Bra att du hade kul gumman :)

Jag läste allt stolt haha.

Väntar på min kram.. [:

2009-07-20 @ 23:35:22
Postat av: Karin

jaa!! Bk <3 mitt andra hem (A) typ.

tack!

haha , du ska vara stolt! och din kram ska du få någon dag :)<3 så vänta du!

2009-07-20 @ 23:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0