Sjuk

Hej alla friska och sjuka som jag kanske?

Ja,min dag har inte varit så bra. Jag var i stan igår med familjen och kollade lite på lucia och sånt. Och för er som inte märkt det är det kallt ute!! Och jag frös och eftersom jag redan var förkyld så blev det värre. Så i natt fick jag jätte ont i min hals och hosta. Så det var helt enkelt att stanna hemma och vila idag. Jag tycker det är synd att jag ska bli sjuk nu,när skolan är som roligast liksom! men ska försöka dra mig till skolan imorgon och iaf vara med så länge jag orkar. Det är väldigt viktiga saker just nu,som man inte vill missa. 
Det är övning med kören imorgon för exempel,och eftersom vi bara har två träningar kvar är det inte så smart att missa dom. sen saknar jag faktiskt mina vänner,har märkt det nu denna terminen,minsta lilla dag utan dom så saknar man dom. Vet inte hur jag ska överleva sen när vi slutar nästa år. Då blir dagarna inte detsamma längre.

Imorgon är det också min brors konsert! Ska bli skit kul att lyssna på,verkligen. När han spelar här hemma går han bara på ens nerver,men konserter är alltid lika bra. Så är väldigt nyfiken på hur det blir.
och sen vet jag att han är duktig och tycker det är kul,och då är det alltid lika roligt. Så jag önskar honom lycka till! Och ska försöka att fota lite,men vet inte om man får det.


Jag har tyvärr ingen bild på hur jag ser ut idag,men det är myskläderna. Skolbyxorna och sen en blå t-shirt från vera moda tror jag. :)
Så därför får ni en bild på hur jag såg ut i torsdags på ku,hade lite kul och kombinerade mina kläder på ett litet annorlunda sätt. Så säg gärna vad ni tycker! :)


Älskar detta faktiskt :D det var kul att vara lite udda. Det speglar den jag är på insidan!


Men nu ska jag dra,och tvätta håret sen blir det kanske tv lite och sen sova.
Puss (L)

Kommentarer
Postat av: miila! :)

aw ja, det passar dig jättebra! du var jättesöt i torsdags :)



udda ftw!

2009-12-15 @ 17:47:22
URL: http://risochlinser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0