Lucia

Hejsan!

Glad lucia på er alla :D
Min dag började av att mamma väckte oss alla vid sju och så gick man ner och la sig i soffan och tittade på lucia på tv och åt pepparkakor och myste. När det var slut vid åtta hade jag skit ont i mitt huvud så tog alvedon och gick och la mig igen. Vaknade vid 10 och fixa mig och gick ner och åt fruskost. Sen har jag fixat med rummet,städat undan kläderna som låg lite överralt och skrev lite julkort! :D Min tradition att skicka ut julkort till några få personer. Så skrev till dom och sen har jag bara tagit det lite lungt.
Lyssnat på mycket musik och lagt in lite bilder på bdb.

Igår då! som ni vet så var jag på bio med två av mina killkompisar. Faktiskt var det första gången jag träffade dom och jag hade lite fjärilar i min mage. Inte så hemsk mycket med tillräckligt för att det var lite nervöst.
Men jag hade inte behövt oroa mig, så snart pappa gått så hade vi rikigt trevligt och min nervositet försvann.
Kvällen blev rikigt bra,filmen var helt underbar och riktigt gripande/spännande. Så har ni inte sätt den så se den!! Och killarna var jätte snälla och trevliga och inte minst roliga. Fick skrattat lite också denna kväll.
Så snart filmen var slut tog jag bussen hem och när jag kom hem var det tv tittande en stund och sen var det den varma sängen.

Nu ska man snart sticka hem till mormor en stund och sen vidare till stan och gå runt där en stund och sen kolla på lucia som vi gör varje år! :D
Hoppas ni andra får en mysig lucia.
Puss (L)

 Kärlek <3 se den om ni inte gjort det redan!

Kommentarer
Postat av: Madde

jo tack det är fint med mig idag. Vad har du gjort idag då? Kram /M

2009-12-13 @ 17:04:57
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! Hoppas du får en trevlig vecka nu:)

2009-12-14 @ 01:17:32
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

SV: åh synd att du inte bodde här uppe :D

2009-12-14 @ 16:11:49
URL: http://haidis.se/
Postat av: h a i d i s -

SV: jodå det är bra :D tack <3

2009-12-14 @ 16:12:02
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0