2009

Hejsan!

Näst sista dagen på detta året närmar sig sitt slut. Mycket har hänt detta året,både positiva och negativa saker. Jag tänker att jag skulle nämna några av dom:



* Träffade Filiph och fick min första riktiga pojkvän
* Fick beskedet att min bästa kompis dött
* Konfirmerat mig och fått nya värdefulla vänner
* Blivit väldigt involverad i kyrkan och älskar det
* Börjat nian
* Träffat ida,min gullunge från Göteborg
* Fått uppleva min bästa mf-vecka tack vare dom underbara människorna som jag stolt kan kalla mina vänner.
* Gift mig med Love
* Blivit starkare i mig själv,lärt mig att älska mig själv
* Träffat två underbara killar vid namn Jonathan och Christoffer
* Jag har träffat Tarra,som har bivit som den storasystern jag aldrig fick. En underbara tjej som ser mig som den jag är,och behandlar mig som en jämnåring.
* Börjat på afrikansk dans och träffat Julia,en tjej jag älskar och som är fantastiskt!

Och mycket till!
Har varit ett betydande år för mig,både som person och som vän. Jag har fått bevis på vilka som är mina äkta vänner och vilka som bara har varit skräp. jag har lärt mig att jag duger bästa som jag är,och slutat att göra alla till lags. Blivit säkrare i den jag är och vad jag vill. Jag har helt enkelt lärt mig att älska mig själv precis som den jag är,och att ingen kan ändra mig.

Sista terminen i nian närmar sig snabbt och till sommaren börjar mitt livs äventyr,eller för andra,gymnasiet.
En nya skola,med nya regler och nya klasskamrater. Men främst,en ny start för mig. En chans att bevis vem jag verkligen är,istället för att alla har känt varandra mellan 10-4 år.
Man får en chans att ändra den där stämplen man fick på sig första dagen i mellanstadiet,och motbevisa den.


Idag har jag åter varit på stan för ett sista försök till att hitta något snyggt på rean!
Och visst har jag hittat,och mycket!
Med min stil som är så väldigt varierande är det lätt att hitta kläder som jag gillar,och jag kom hem med minst 5 påsar. Dock ser man direkt vilka affärer jag gillar. För det mesta är det Gina,H&M och JC.
Men jag har också hittat en super snygg klänning på MQ som jag ska försöka fixa också. Sen är min gaderobe räddad. Men visst finns det mer jag skulle vilja ha,men kan inte lägga alla mina pengar på kläder,det tillåter jag inte mig själv att göra.
Som jag sa i det förra,lite kommer försvinna på filmerna jag ska se på bio. Det är något speciellt att gå på bio tycker jag,mysigt liksom. Och även om det finns människor som alltid stör på ett eller annat sätt,är det en upplevelse man delar med andra man inte känner,eller känner om man går med kompis/kompisar.
Och jag älskar det! Så mycket bio ska det bli 2010. :D
Jag vet redan några jag vill se:

* Valentine´s day
* Avatar-fixat och blir med familjen
* Alvin och gänget 2
* Old dogs
* Alice i underlandet
* Har du hört ryktet om morgans?


Säg bara till om det är någon ni vill se med mig! :D
och har ni ännu inte sätt 2012 , så gör det! jag älskade den och satt helt fängslad under hela filmen. Och ville bara ha mer när den slutade. Så den får 5 stjärnor av mig :D haha

 
En hel del ansikten man känner igen i filmen "Valentine´s day"
Jag längtar så tills denna kommer ut!!

Nu ska jag underhålla mig med att kolla trailers! Får se om jag hittar något bra!
Puss (L)


Kommentarer
Postat av: miila! :)

Hej Kaaaarin<3 Har du någon att se Valentine´s Day med?! Jag älskar sånna filmer! Hör av dig!

Puss ;*<3 /miila

2009-12-31 @ 00:24:31
URL: http://risochlinser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0