29/12-09

Hejsan mina vänner

Dålig uppdatering jag vet!

Julen har bara flygit förbi,eller hela livet egentligen. Det går så jäkla snabbt. Satt och snacka med mamma innan idag,och hon tyckte inte det var så länge sedan jag var en liten skit som sprang omkring i blöja och små gulliga klänningar.
Och nu är jag en 15 årig tjej,snart kvinna. Som går min egen väg och tar alla med storm.  
Ibland kan jag undra hur andra ser mig,hur dom tror jag är. Liksom vad det är jag utstrålar till folk jag inte känner. Som idag på bussen hem,såg jag en flicka som jag såg när jag åkte ner också. När hon skulle gå av log jag mot henne och hon log tbx och vinkade! Sånt gör verkligen ens dag,hon hade lika gärna kunnat ignorera det,men istället var hon trevlig tbx. Såna människor borde det finnas fler av i vårt samhålle.

Ja,julen då! den var trevlig och mysig. Var hemma hela med bara lite folk under dagarna. Precis vad man orkade med kände jag. Lovet var efterlängtat och än har man inte hunnit slappna av helt. Och då är det ändå drygt en vecka kvar :(
Men jaja...
Har umgåtts med en del med vännerna,dock inte alla jag velat. men livet är inte över bara för att skolan börjar igen. Eller hur? :)
Men har träffat min groda en del :D
Igår stack man in och mötte palm och gick lite i affärer eftersom det är rea nu!!!
Och sen kom han in till malmö och sen åkte vi hem hit och kollade på film och myste :)
Idag då , skulle jag träffat min andra kompis,men eftersom hans lokalsinne är sådär fick grodan hänga med
som vägvisare och blev fast med oss för att göra det värsta han vet,SHOPPA!
haha, men han var duktig. Klagade inte mer än några gånger ;) hihi. Puss på dig!
Men jag hittade en hel del fina saker, bland annat en kofta som jag ska ha på nyår,som ska firas i lund och hos mitt ex. Och inte det senaste då,för det hade jag inte klarat. Utan den killen som vi faktiskt firade förra nyår med också,fast detta året är hans....flickvän med! Trevligt för mig verkligen,men jag får väl stå ut. Får min belöning efter nyår istället. Så det kan jag vänta på.

Mina vänner,jag har en önskan. Vet ni några bar filmer som går på bio så skriv dom gärna i en komentar!
Jag ska på bio mycket nästa år har jag bestämt mig för,och denna gång ska jag se dom. Annars har det alltid blivit så att det aldrig blivit av,men inte denna gången. Nu ska jag se dom jag vill och där med basta.
;)

Nu börjar filmen jag ska se! "when a man loves a woman" heter den :D
Har sätt en del bra filmer nu under julen,och jag som älskar filmer trivs som fisken i vattnet.
Puss (L)

Kommentarer
Postat av: Tarra

:) Vad glad jag blir när du kommenterar! :) Ska bli riktigt kul o ses, det kommer bli en bra start på det nya året! :)

Tänkte på det där med filmtips, jag hade ett, en film som jag såg på blogg.se´s startsida, men jag har glömt vad den hette! :( Det är inte lätt att ha dåligt minne! Har klickat upp hemsidan nu 4 gånger men den reklamen kommer inte upp. Tror dock att den har premiär den 9 januari...! :) Kram på dig

2009-12-30 @ 00:08:14
URL: http://dockebusen.blogg.se/
Postat av: Therese

Eller hur! Men hennes böcker är bäst^^ Hittar du på? Kramar

2009-12-30 @ 15:30:42
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0