Avslutning

Hejsan!

Nu märker man verkligen att vintern är här. Snön ligger vit på marken och det är -4 grader ute.
Kallt,men åhh så underbart! Och jag har verkligen fått upp julstämningen i mig.
Trots att jag har värsta förkylningen ser det ljust ut,och det känns som den är på väg tbx!

Imorgon är det avslutning! Och jag ska dit vad som än händer,tänker inte missa min sista julavslutning på bäcka för en förkylning.
Och jag ska förmodligen ha den svarta klänningen jag visade i ett inlägg på mig.
Och sen på kvällen ska jag försöka övertala mina päron att jag kan ha lite av mina tjejkompisar här hemma och fira avslutningen. Sen är det några andra som ska supa,men det tänker jag inte hänga med på. Hellre mysig kväll med några tjejer än stökig kväll med massa folk! och bättre för min hälsa också.

Snart ska man iväg till ku och träffa lite folk som kan pigga upp en! och få lite skratt :D
Så man väntar på att tarra smsar och säger att hon är här (A) 
Under tiden snackar med med lite vänner,lyssnar på mysig julmusik och skriver här.


Kramar :D(L)

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att höra. Kanske tar en frågestund någon mer gång,är faktiskt rätt roligt. Jadu jag har också lyckats dra på mig en förkylning är jag rädd.. Så det känns lite halvtrist faktiskt. Vad har du gjort idag då? Kram /M

2009-12-17 @ 20:35:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0