Lev för stunden,ta vara på dina vänner

Tjena!

Okej,ska börja med att säga att jag inte har en aning om vad jag ska skriva om XD haha
Men känner att jag måste skriva av mig,dock kan jag inte skriva vad jag egentligen vill!
Får vara tråkig som vanlig då och skriva om vad jag har gjort under min dag,eller vecka eller något.
Kan iaf säga att jag har börjat umgås mycket med underbara människor,och att ni har gjort min sommar,och speciellt min mf-vecka till den bästa någonsin. Känns som jag verkligen hittat min plats i livet nu,och så skitsamma om jag har några dåliga dagar? aldrig att jag vill lämna detta livet. Iaf inte som jag känner det nu. :D

Tänk dig att vakna upp varje morgon och tänka att där ute finns det folk som älskar mig,som gillar mig för den jag är.
Som ställer upp för mig,som litar på mig,och som helt enkelt är bäst! Det är så mina dagar ser ut,mer nu på sista tiden.
Säger inte att ni är knäppa eller dåliga eller så,ni som har dåliga dagar,men istället för att låta det tynga ner er,tänk på det som är bra i ert liv! Tänk på allt som ni har,vänner,familj,hus,kläder. Såna små saker som man inte lägger på minnet,men som faktiskt inte alla har.
Jag vet iaf att jag aldrig hade överlevt utan mina vänner,och det är dom jag har att tacka för att jag finns och är den jag är idag.
jag menar,visst alla har mörka stunder och dåliga dagar! Men låt inte det ta över ditt liv,allt är inte skit och helvete.
Verkligen inte! Det är så mycket,mycket mer. Och att ge upp det är bara så dumt.
Vi tonåringar har hela livet framför oss,varför stoppa det nu? Varför ge upp något som är så fint?
Så till alla er där ute som läser detta,ta vara på dina vänner,lev för dagen,och se det ljusa i mörka stunder!
För när du minst anar det kanske du inte har några vänner,och så ångrar du att du inte tog dom på allvar när dom fanns där.
Och när livet känns svårt och tugnt,tänk på alla fina stunder du har haft! För jag kan inte tro att det finns någon där ute som aldrig varit glad? :O För mig är det omöjligt. Jag säger inte att det inte finns,men jag kan inte tro det.

Skulle kunna skriva ett långt inlägg om bara mina vänner,men det tror jag folk inte skulle orka läsa ;)
Så det gör jag inte.
Men jag kan säga en sak,jag tar vara på mina vänner. För jag vet hur hemskt det är att en dag vakna upp och ha förlorat någon. Och det är inget jag önskar er,det är inget man vill uppleva.
Det jag ångrar mest , är att jag aldrig sa "jag älskar dig" att jag aldrig fick säga dom tre orden till han,det är vad jag ångrar mest.
Darför försöker jag berätta så ofta så möjligt för mina vänner vad dom betyder,så om det skulle hända dom något(vilket jag inte hoppas!) så har dom iaf fått veta vad dom betytt för mig!

Men titta,jag fick ihop en text idag med! :D
haha,och nu skiner solen. Så tror faktiskt att jag ska gå ut en stund,kanske fota lite,eller bara njuta av livet!
Puss mina vänner (L)




Kommentarer
Postat av: olivia

Du skriver jätte bra karin!! verkligen!

2009-08-28 @ 17:24:21
URL: http://oliviaida.devote.se
Postat av: karin

naw,tack så jätte mycket olivia!! :D

2009-08-28 @ 17:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0