I Belive

Hej!

Kom precis in från en liten trevlig stund med patricia och hennes kille alex ;)
Alltid lika kul med dig gumman,synd att vi inte träffats så mycket i sommar dock :(

Iaf,första "riktiga" skoldagen idag då. Ändå helt okej,har inte hänt så mycket. Fått lite olika böcker i dom olika ämnena.
Och sen har vi haft idrott för första gången i den nya idrottshallen! så stor den är! Fast vi hade inte hela idag.
Efter skolan stack jag till stan som jag skrev igår,fast det blev tsm med love och inte ensam som jag först hade tänkt.
Det blev iaf en bh,ett par jeans och ett par string. Har länge velat ha det med inte köpt så nu hittade jag billiga men ändå fina. Så då blev det dom. Sen handlade jag även godis(A) och lite dricka och såklart tuggummi.
Vid sex tiden tog vi bussen hem och när jag kom hem satte jag mig och åt lite. Och sen satte jag mig lite vid datan,
sen smsa patricia mig och frågade om jag ville med ut,så stack ut med henne. Och sen var alex också med,trevlig överraskning där ;) Men sen nu vid nio stack jag hem.
Tack till alla för idag!

Nu ska jag sova,skoldag imorgon ju.
Godnatt!
Puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0