Mf och skolan

Hejsan alla min underbara läsare.
Ni som nu läser denna då,ingen aning om hur många.. men det gör faktiskt inget.
Skolan har börjat , och tsm med det , malmöfestivalen!
Och det är super kul,mf då , fast skolan är det inget fel på heller faktiskt.
Det är kul att träffa alla kompisar och klasskamreter.
Första veckan börjar gå mot sitt slut,fredag imorgon och på måndag börjar det på rikigt.
Denna veckan har varit en grymt lugn vecka.
Måndag: fotografering och sånt.
Tisdag:spårets dag på förmiddagen och sen klassrummet.
Onsdag:var vi i klassrummet och gjorde lite olika saker.
Idag:redovsning,spexfotografering,lekar och lite sånt.
och imorgon ska vi till sege och vara där hela dagen!

När det gäller MF kan jag faktiskt säga att jag varit där nästan varje dag!
Vilket är oftare än jag någonsin har varit där :D
Och det har varit så mysig och så otroligt roligt.
Har hänt så mycket och jag har lyssnat på mycket bra musik!
Och såklart umgåtts med underbara människor (L)
Som jag trivs med så otroligt bra med.
Imorgon,avslutning. Och jag ska dit med dom vanliga.
Får se vad morgondagen bjuder på för trevliga upplevelser! :D
Hoppas alla andra haft det lika bra som jag,eller iaf bra.
Puss (L)

Lite foto från spexfotograferingen idag!

 
(L)9a(L)
bästa och roligaste klassen!

Sofie och jag (L)<3    Älskar dig tjejen! Jag och sofie!(L) Älskar dig!


 sara,jag och sofie!<3


 :*


Lite bilder från MF!




Love och sofie på väg till love och mitt "bröllop"


Kram :D Jag och love lyckliga!


 Avslutar med en fin bild på mig! Underbara dagar med underbara människor! Ni har gjort min Malmöfestival vecka till den bästa! :*

Kommentarer
Postat av: MALIN

Spex-fotot blev säkert jättefint, men ni var riktigt fula :( Du passar inte i fjortis-looken, bästa vän. Nej, du gör bara inte det! Men det var bra att ni hade roligt x)



Fint bröllop, verkligen!!!!!



Den sista bilden <3 älskar den jättemycket, dig också

2009-08-21 @ 10:52:43
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi , tack sötnos (L)

Nej,men alla kan inte tycka likadant,då hade inte världen varit som den är. Och ja,vi hade ju kul iaf!

Och det var det som var meningen.



Naw<3

Tack så jätte mycket,älskar dig med!

2009-08-23 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0