I Live For The Day

Tjena!
Hur är det med alla underbara människor denna söndagen?
Det är väldigt bra med mig måste jag säga,dock lite trött från igår (A) Somnade inte fråns vid halv två.
Men vilken kväll asså :D Bästa jag har haft på väldigt länge. Även om det kom folk och förstörde lugnet lite.
Ni är underbara folk allihopa och jag har så kul med er!! och jag hoppas inte vi kommer sluta umgås på väldigt länge.
Men det blev som sagt en underbar kväll med dricka,mys,skratt,snack,drama och mycket mer!
Kom inte hem fråns vid halv ett,och det förklara en hel del. Ville verkligen inte lämna och sticka hem! Men någon gång måste man det.

Tillbaka till idag då. Vaknade ändå ganska tidigt,redan 20 i elva och strax där efter åt vi frukost hela familjen.
Och sen gick jag upp och fixade mig och sen körde jag och mina päron till triangeln för att handla lite säng saker till mamma och pappas rum. Men den hela slutade med att jag också fick saker :D Så nu har jag nytt sängöverkast,nya kuddar och ny filt!
Säg gärna vad ni tycker ni som sen kommer få se det! Kanske lägger in bild på det senare också,vi får se lite.
Sakerna går iaf i färgerna begie,brunt,svart och grått. tyckte det var rikigt fint. Har också bestämmt mig för att måla mitt rum ljus brunt! Och tack till sofie som satte den idén i huvudet på mig!<3

Måste säga att jag tycker ni är dåliga på att lämna avtryck från er! Hur ska jag veta att det är folk som läser om ni inte skriver något lite då och då? (A)
Kan också erkänna att jag inte är bäst på att lämna komentarer på andras bloggar som jag läser,men jag tycker vi kan ta tag i det tsm,skiver ni något på min så skriver jag något på deras? lät inte det bra? :)
Jag tyckte det var en bra idé iaf!

Imorgon,måndag och tbx till skolan :( För vissa är det skolstart och hoppas ni får en trevlig första dag.
Jag slutar tre imorgon,och efter det drar jag ner i stan för att försöka fixa prao,och sen blir det nog kolla i lite olika affärer (A) Måste verkligen ha ett par jeans,så får hoppas jag hittar några fina!
Träffade Olivia igår på bussen till centralen,för hon skulle in till stan och handla,själv!
Och hon sa att det är bra att gå själv ibland,för då gör man liksom det man själv känner för,och går till dom butikerna man ska. Och ingen som kan klaga eller dra iväg med en. Tyckte det var mycket klokt. Så jag följer det tror jag!
Ja jag var också hemma hos älskling igår,därför jag tog bussen till centralen ;)
Mysigt som vanligt var det,tyvärr inte så länge som jag velat,men man kan inte få allt man vill ha.

Som avslutning på detta inlägg vill jag bara säga en sak:
Gumman,jag finns för dig! dag som natt,och det vet du! så är det något,något alls så bara smsa mig eller ring mig så snackar vi!
Jag älskar dig , och hatar att se dig må dåligt. Och jag ska göra allt jag kan för att hjälpa dig,men det är ditt beslut.
Men vad du än väljer kommer jag finnas vid din sida och stötta ditt beslut.
Du gör mig glad och lycklig,och det vill jag att du ska fortsätta göra.
Du var den som stöttade och hjälpte mig mest när jag behövde det,och jag finns här för att göra samma sak för dig!
Så tveka inte att höra av dig,klaga på! det är det jag finns till för,hjälper det dig att må bättre ska du inte tveka att göra det.
För det du är i suger,förlåt älskling,men det är sanningen. Det är inget man önskar sig,men du är en stark tjej! Och du har mig,tsm klara vi detta!
Älskar dig så grymt mycket (L)

Ja,godkväll mina vänner! Hoppas ni haft en mysig och rolig helg.
Hade egentligen kunnat skriva mycket mer,men ni måste ju orka läsa det också ;)
Så därför slutar jag här och skriver istället imorgon när jag kommer hem från stan!
Puss och kram (L)


Kommentarer
Postat av: Filiph :D

Vet inte riktigt vad jag ska skriva :P så skriver bara detta X) puss <3

2009-08-23 @ 18:15:37
Postat av: Anonym

aww gumman!

jag älskar verkligen dig och att du stannar kvar hos mig då jag behöver de som mest<3

det är inte alla som gör de.

och de är inte alla som har en sån underbar vän som dig. du ska veta att jag är exrtemt glad för att ha dig som vän. och som min egna tönt<3

vet inte vad jag hade gjort utan dig..<3



är inte så bra på att skriva meningsfulla saker eller sånt. men du ska veta att jag finns här för dig med i alla lägen!<3

2009-08-23 @ 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0