En del av mitt hjärta

Hallå mina vänner!
 Dagarna har gått så fort sedan jag kom hem från julia.
Och jag har som vanligt haft massor att göra , men det återkommer vi till.
Jag lovade att jag skulle berätta hur det var hos syster!
och det ska jag.
När jag kom upp stod hennes pappa och väntade på mig på stationen.
När han hämtat mig stack vi och hämtade syster på det stället hon hade kört upp. Och sen vidare hem.
Där vi sjönk ner i soffan och tittade på lite tv,och sen blev det mat.
Efter maten tog vi en promenad ner till sjön som ligger nära henne,och satt där och myste och snackade och ringde filiph och snackade lite med han.
Sen stack vi tbx hem och åt glass och hade det allämnt mysigt.
Sen gick vi upp på hennes rum och låg och snackade skit länge!
Vid tolv somnade syster , så då låg jag och smsade med lite folk. Och sen vid ett somnade jag.
 Nästa dag vaknade jag vid halv tio och syster vid halv elva.
Vi stack ner och fixade frukost vid elva typ.
Sen satt vi och spelade uno,och sen tog vi lite foto.
Typ vid två fixade vi mat,och sen åt vi och kollade film.
The Wedding planer! så bra den e :D
Vid halv fyra/kvart i fyra stack vi till stationen för att lämna mig.
Och sen spenderade jag en och en halv timme på tåget med läsning och musik!
Och sen var det så mysigt att få sova i sin egen säng på natten.

På fredagen var jag med love på kvällen och hade det super mysigt! :) och det är något jag vill göra om.
På lördagen var jag och min familj och såg Harry potter och halvblods prinsen på bio tsm med familjen Andersson och sen pizza här hemma.
Och filmen var skit bra :D och faktiskt rikigt rolig på sina ställen.
På söndagen var det släktkalas för min kusin Uffe fyllde 25,eller har gjort det men vi firade det då.
Rikigt mysigt,roligt och inte minst varmt var det!
Älskar verkligen min släkt helt mycket.
Dom är underbara människor allihopa :D (L)
Nu ska jag sluta.
Nu fick ni veta lite iaf om vad jag har hittat på,mer får ni en annan dag!
Godnatt och sovgott.
Puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0