Allt och lite till

Hejsan!

Ja,så var det söndag då. Och jag skulle egentligen befunnit mig i landskrona och hos filiph,men det blev inget av det. För jag mår skit,så det blev stanna hemma och vila. Och vad är bättre då än att skriva lite här på min blogg och läsa andras?
Får se sen om jag kanske går ut och fotar lite,var ett tag sedan jag gjorde det. Och hade varit lite roligt med lite fina höstbilder här,eller vad säger ni? :)

Igår då,var en helt underbar dag!
Först var jag på stan med sara,sofie,alexandra,alex,love och handlade trosor,bh,jeansleggings och nagelack.
och såklart min drog! :D
Käkade på donkan man alex och love,för dom andra stack och åt på något annat ställe.
Sen möte vi upp dom och stack till storgatan,sen vid tre stack jag till bussen,som såklart var sen!
Och sen var det en tjejs kort som fastnade,så han stod där skit länge och försökte få loss den,men lyckades inte.
Och jag som skulle vara hemma halv fyra,jag var hemma fyra. Som tur var hade jag smsat och berättat hur det var,så dom var inte sura.
Sen körde vi iväg,och mot lomma,till kräftskivan hos linnea!
Och det var sjukt mysigt,roligt,och åh vad gott! Älskar verkligen kräftor,och det är sån pratmat,alltså man sitter där hur länge som helst och äter och snackar!
Vi diskuterade skräckfilmer,jag,josse och linnea,och det var rikigt läskigt men ändå mysigt på något sätt.
Så konstig nog blev jag sugen på att se det snart,jag vet! vet inte vad det är med mig,jag som hatar skräck.
Men iaf,mycket mysigt var det och en väldigt rolig kväll! :D
Vid elva körde vi hem och sen runt tolv var det sängen för min del!

Hoppas ni andra också hade det mysigt,saknade er. Men ni fanns iaf i mina tankar mycket av kvällen!
Och vi får ta och träffas snart,saknar er alla riktigt mycket :(<3

Imorgon,efter skolan börjar min dans! Får se om jag orkar gå på den,men jag hoppas! För vill inte missa första gången,det känns inte bra. Och jag ska börja på Afrikansk dans,till levande musik. Och vi ska dansa barfota!
Så det är lite annorlunda mot vad jag har dansat innan. Men det ska faktiskt bli rikigt kul :D Ser framemot det jätte mycket,har saknat att dansa nu över sommaren.

Nu ska jag nig lämna datan en stund,och lägga mig och vila. Kanske titta på någon film,vi får se lite.
Vi hörs när vi hörs :D
Puss (L)


Kommentarer
Postat av: Filiph

Det var synd du inte kunde komma :(<3

2009-08-30 @ 19:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0